Daadkrachtig incassotraject
Transparante dienstverlening
Snelle afhandeling
Professionele benadering van debiteuren
Geen extra kosten voor u: no cure, no pay
Lees ook:
Ik heb een aanmaning ontvangen. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik een betalingsregeling treffen?
Wat is een incassotraject?
Deze klachtenregeling heeft enkel betrekking op door Te Biesebeek Advocaten B.V. verrichte incassodiensten.
Het incassobureau van Te Biesebeek Advocaten B.V. streeft naar een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De kwaliteit wordt geborgd door permanente educatie en door een jarenlange ervaring van de advocaten.
Desalniettemin kan het voorkomen dat u als opdrachtgever of consument-schuldenaar (natuurlijk persoon met woonplaats in Nederland) niet tevreden bent over (bijvoorbeeld) de uitvoering / kwaliteit van de diensten, de verstrekte informatie of de wijze waarop u behandeld bent. Opdrachtgevers of consument-schuldenaren kunnen daarover een klacht indienen. Hieronder leest u welke klachten wij behandelen en wat er gebeurt nadat u uw klacht heeft ingediend.
Wij behandelen klachten die bijvoorbeeld gaan over:
Onze advocaten behartigen de belangen van onze opdrachtgevers. Discussies over de vorderingen van onze opdrachtgevers of andere inhoudelijke geschillen vallen buiten onze klachtenregeling. Wij behandelen dus geen klachten die bijvoorbeeld gaan over:
U kunt uw bezwaren schriftelijk delen met de advocaat die de kwestie feitelijk in behandeling heeft. Daarnaast kunt u zich wenden tot mr. G.D. te Biesebeek, die door Te Biesebeek Advocaten B.V. als klachtenfunctionaris is aangewezen.
Om een klacht in te dienen stuurt u een klachtenbrief naar de advocaat of de klachtenfunctionaris. Hierin dient u in ieder geval het volgende te vermelden:
Enkel klachten van opdrachtgevers of consument-schuldenaren (natuurlijk persoon met woonplaats in Nederland) en die compleet zijn worden in behandeling genomen.
U kunt uw klacht sturen naar info@tebiesebeek.nl of Dobbe 73, 8032JX Zwolle.
Te Biesebeek Advocaten B.V. streeft ernaar binnen twee dagen te bevestigen dat uw klacht is ontvangen. Daarnaast streeft Te Biesebeek Advocaten B.V. ernaar om uw klacht binnen één maand na ontvangst van uw klacht te hebben behandeld.
Nadat een klacht is gemeld bij de klachtenfunctionaris, kan de klachtenfunctionaris besluiten om de klager in de gelegenheid te stellen om de klacht mondeling / telefonisch toe te lichten. De klachtenfunctionaris treedt alsdan met de klager in overleg teneinde te onderzoeken of de redenen, welke ten grondslag liggen aan de klacht, kunnen worden weggenomen dan wel of er anderszins een oplossing voor de klacht kan worden bereikt. Daarnaast kan de klager ook worden verzocht om nadere informatie toe te sturen.
De klachtenfunctionaris streeft ernaar binnen één maand na ontvangst van de klacht, de klager schriftelijk en met redenen omkleed in kennis te stellen van het oordeel over de gegrondheid van de klacht, al dan niet vergezeld van aanbevelingen. In geval van te verwachten termijnoverschrijding zal de klachtenfunctionaris de klager informeren over de termijn waarbinnen wel een oordeel over de gegrondheid van de klacht kan worden gegeven.
Opdrachtgever of consument-schuldenaar heeft geen recht op behandeling van de klacht – conform deze regeling – indien er een periode is verstreken van zes maanden, gelegen tussen het moment waarop de feiten en omstandigheden zich zouden hebben voorgedaan welke aan de klacht ten grondslag liggen en het moment waarop de klacht bij de klachtenfunctionaris wordt gemeld. Indien een klacht niet naar de tevredenheid van klager wordt afgewikkeld, is uitsluitend de civiele rechter (rechtbank Overijssel, locatie Zwolle) op vordering van klager bevoegd om over de inhoud en de gegrondheid van de klacht te oordelen.
Ten behoeve van de behandeling van uw klacht, worden de navolgende gegevens geregistreerd: